Chyba 0x800CCC92 v Outlooku. Jak to vyřešit?

Pokud vám Microsoft Outlook hlásí chybu 0x800CCC92 při stahování pošty, může to mít několik příčin. V článku se na ně podíváme a také vám ukážu, jak jsem tento problém vyřešil.

Nedávno jsem v rodině řešil tento problém s následující hláškou:

Outlook při přijímání ohlásil chybu (0x800CCC92). E-mailový server odmítl vaše přihlášení. Ověřte své uživatelské jméno a heslo ve vlastnostech účtu. Klepněte v tabulce nástroje na příkaz E-mailové účty. Odpověď serveru: -ERR(AUTH) Authentication failed.

Začal jsem zjišťovat, kde je chyba. Jeden človíček na stránkách Microsoft u tohoto problému radil promazat poštu, no tak jsme to také zkusili, ale nepomohlo.

Stále i při zadávání stejného hesla to otravovalo s touto hláškou.

Outlook pošta 1

Takže jsem se zkusil přihlásit do e-mailové schránky na Seznamu, abych eliminoval problém v poštovním klientovi Outlook a vyskočilo na mě toto okno.

Outlook pošta 2

Nebylo se čemu divit, původní heslo nebylo vůbec silné a snad 10 let jej nikdo neměnil. Nakonec tedy stačilo vygenerovat heslo nové, unikátní, které nikdo nikde nepoužívá a také zadat telefonní číslo, což určitě každému doporučuji. Obnova je poté jednodušší a rychlejší.

Outlook pošta 3

A jak se můžete podívat, po asi 5 dnech, kdy se maily nestahovaly, jim to trvalo 3 minuty.

Outlook pošta 4

Já jsem také na e-mailu denně, ale abych za pár dní stáhnul půl giga, z toho už jsem vyrostl. Ale když to někoho baví…

Outlook pošta 5

Odkazy:

Pomohl vám článek? Sdílejte jej také přátelům.
  •  
  •  

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*