George je internet banking od České spořitelny. Můžete jej využívat jak na pc tak i v mobilu, ale z vlastní zkušenosti je ten počítač pro ovládání lepší. Jak se přihlásit?
Česká spořitelna ovládání účtu přes internet umí, co si budeme povídat. Mám u této banky účet už skoro 20 let a to jsem měl předtím i jiné bankovní ústavy. Zde mi ale velmi vyhovoval Servis24, to bylo první internetové bankovnictví od Spořky. Nyní je zde už nějakou chvíli George. No, chvíli mi trvalo, než jsem se v tom zorientoval, ten servis 24 byl jednodušší a tady máte navíc položky a informační okna, která třeba ani nikdy nevyužijete. Tak pojďme na to.
Česká spořitelna internetbanking George přihlášení
Do webového prohlížeče zadejte adresu https://george.csas.cz/. Pokud používáte antivirový program Eset, budete přesměrování do zabezpečeného prohlížeče. Zde zadejte klientské číslo (klíč) – po založení účtu u ČS obdržíte tyto údaje poštou. Bez tohoto klíče přihlášení samozřejmě není možné.
TIP: Jak zjistit uživatelské jméno George
Zadejte heslo a následně ověřovací 6-místný kód, který vám dojde během chvilky na mobil. Poté už jen klikněte na Přihlásit se a jste tam. Dříve chodila klasicky SMS, kdo pamatujete.
Asi pochopíte, že vám zde nebudu ukazovat moje transakce na účtě, ale je možné si vyzkoušet demoverzi.
Demo George – Česká spořitelna
Vstup na zkušební učet je přes odkaz dole v patičce na stránce, kterou popisuji výše u přihlášení.
Automaticky se vám vyplní jméno a heslo a můžete se přihlásit.
Takto vypadá zkušební verze George od České spořitelny. Možností mnoho, ale lze to nastavit i podle sebe, to už je na každém.
A jaké máte vy, čtenáři, zkušenosti s Georgem? Používáte jej nebo máte jinou banku?
Chcete získat 1 200 Kč? Klikněte na odkaz a založte si účet v Georgi. Když ho budete používat, odměnu dostaneme oba. :) https://csas.cz/mgm?orig=
George je jen pro zlost. Pro každou blbost musím do spořitelny. To jsem musel i v případě když jsem ztratil svůj telefon a koupil si jiný. Když jsem pak chtěl změnit heslo, po třetím chybném pokusu jsem byl zablokován a musím znova do spořitelny pro nějaký aktivační kód, abych se dostal ke svému spořicímu účtu. Na webu george sice tvrdí, že to lze učinit v bankomatu, ale kartu k bankomatu máme společnou, stejně jako běžný účet. Pochybuji proto, že bych v bankomatu s její kartou uspěl.Prostě požadavek spořitelny, abych si ke svému spořicímu účtu změnil číslo mobilu by neskutečně hloupý, protože jsme používali i společný mobil. Vůbec nechápu smysl tohoto opatření, stejně tak, jako když v chatu někdo z ČS požaduje, že musí mulvit přímo s mou manželkou, která je prakticky neslyšící.
George má moje manželka. Zadat příkaz už umí, ale krátce po přechodu na tuhle verzi IB byla na mrtvici (a já taky). Neskutečně komplikovaná záležitost tenhle „Jirka“. Ovládám IB u ČSOB (tam jsem ale kvůli novemu IB před dvěma lety zdrhnul s většinou účtů jinam a mám tam jen jeden osobní s jedním trvalým příkazem); ovládám MM Bank, celekm to ujde; a obchodní – firemní účet jsem převedl k FIO. Ta má IB úplně nejlepší, vhodné na PC. Všechny ostatní vyjmenované banky to mají rozcapené, přecpané a neochotné dělat výhradně to, co uživatel požaduje. Vhodné tak na dotykový displej a spíš ke koukání, nikoliv na klasický PC. Moje hodnocení těch internetbankingů (jako ve škole) je následující: George – 5; ČSOB – 4; MM Bank – 2/3; a FIO – 1*.
Používám George a nemám s ním žádné potíže a už vůbec ne jako jeden uživatel zde, že musí s každou blbostí do spořitelný. Já jsem nebyl ve spořitelně snad 10 let. Závěrem jsem spokojen.
CHápu někteří lidé že se v těchto věcech nemohou vyznat,obzvlašt lituji starší já jsem si chtěla nabít mobil přes účet George, ovšem také nevím jak se k tomu dostat,musím tedy zítra do prodejny,snad tam budu mít trochu štěstí,dále jak to bude si neumím představit,nebot jsem také po těžké operaci a stále vše se mění a to není na mě ,musím to nechat konovi ten má větší hlavu.
Mě taky štvou,že stále něco předěláváte,taky mi už není 20,tak proč to děláte?
Jsem starší člověk a každou chvíli je v přihlašování nějaká změna.Aby se v tom čert vyznal.Potřeboval jsem něco zaplatit ale nepodařilo se.
já se nemohu přihlásit!
musím si to nechat vysvětlit v pobočce v okresním městě
nemohu se dostat na svůj účet, ještě se mi to nestalo
nemohu se dostat na účet, že mám nascenovat kod………..ale jaký když se nemohu přihlásit?
v bankomatu si nevyberu, protože mi přišla nová karta a nemohu ji aktivovat, když se nemohu přihlásit do george.
můžete mi zaslat PN na kartu poštou???
a co s tím přihlášením na účet? to jako musím zase do banky? nejsem nejmladší, špatně slyším a musím otravovat někoho, kdo mě tam odveze…..atd
Může mi někdo poradit?Nemohu se dostat k bankovnictví,i když zadám příslušný kód,místo k přechodu do bankovnictví se mi objeví tabulka s časovým údajem 9.min s tím,že po skončení čas. údajů budu moci pokračovat.Místo toho se mi opět objeví tabulka s přihlášením do bankovnictví.Na technické podpoře mi poradili zmáčknout klávesy Ctrl+F5 po skončení minut a podržet je,že se objeví nová tabulka a opět se bez problémů budu moci přihlásit,ale nefunguje to.Je nějaké řešení tohoto problému? Děkuji.